Інформація про компанію

Добрий день, шановні клієнти!


Якщо Ви ними ще не стали, то, сподіваюся, після прочитання цього тексту, Ви почнете розглядати нас як своїх ділових партнерів.

Отже. Хто ми і хто я.

Мене звуть Волошина Олена, я - засновник компанії «Пріоритет-Soft». Вона була створена в 2002 р., Основні напрямки нашої діяльності - це продаж, розробка та обслуговування програмного забезпечення:

  • Business Automation Software (BAS)

  • ПО для здачі звітності «M.Е.Doc»

  • Ключі АЦСК «Україна»

  • Агент Плюс (мобільна торгівля з телефонів і планшетів)

  • Антивіруси

  • Офісне ПЗ та операційні системи

Тепер давайте поговоримо про те, чому ми повинні стати Вашим партнером і чому Ви тільки зараз про нас почули. Якщо обійтися без хитрого піару, а як є - то наше підприємство невелике, і «роздування» штату заради «солідності» ніколи не було для нас самоціллю. Ті наші клієнти, які прийшли до нас в перші п'ять років нашої діяльності і перетворилися в партнерів, дали про нас позитивні відгуки. Це дало можливість залучати нам нових клієнтів за принципом «сарафанного радіо», адже найкращою рекламою є рекомендація задоволеного нашою роботою клієнта. З огляду на те, що кістяк нашої команди - це люди з високим рівнем кваліфікації, ми не хотіли, щоб наша якість і майстерність було втрачено на масовості. Є чудовий постулат: «Ми можемо обслужити Вас: а) якісно, б) швидко, в) дешево. Виберіть будь-які 2 варіанти із запропонованих ». Головний принцип нашої діяльності - це якість, його ми включаємо в обрані Вами варіанти завжди.

Друзі, ми дійсно професіонали в своїй області. Ми можемо відпрацювати будь-який проект, будь-якого рівня складності. У нас працюють люди не просто розумні, але геніальні, що мають рівень IQ вище 140. Ваше завдання не тільки буде вирішена, але і максимально оптимізована. Звичайно ж, Ви розумієте, що програміст програмісту не рівня, а також те, що одне і теж завдання може бути вирішене різними способами. Що я вкладаю в слова «різними способами»? Наприклад, час формування одного і того ж звіту, але реалізованого програмістами різного класу може варіюватися від 2 до 30 хвилин.

Ви хочете автоматизацію «під ключ», але у вас немає технічного завдання? Ви не розумієте свої бізнес-процеси, або їх настільки багато, або вони настільки складні, що вже давно вийшли з-під Вашого контролю? Так ось, знайте - така проблема вже була не у Вас самих. Ми можемо (і, головне, маємо для цього «мізки» і досвід) провести експрес-обстеження Ваших завдань, скласти для Вас необхідну технічну документацію і запропонувати Вам варіанти реалізації Вашого проекту.

Ми саме ті, до кого звертаються щоб дописати, переробити або взагалі почати автоматизувати свій бізнес. Ви хочете розробити планування, розуміти свою рентабельність? А може Ви до сих пір не знаєте, що таке воронка продажів і як її розраховувати в Вашому бізнесі? Тоді Ви реально можете незабаром залишитися на задвірках інтернет-технологій, якщо слово «хочу» не перейде в слово «роблю». Але якщо Ви готові до праці, тому що це дійсно праця - вникати в кожну деталь Вашого бізнесу разом з нами самому, або доручивши це Вашим довіреним особам. При цьому Ви, як власник підприємства, будете згодні пройти з нами кожен свій бізнес процес, кожна ділянка, кожну деталь. Тільки тоді буде результат. Не повинно після здачі технічного завдання бути, в процесі реалізації проекту, слів «ой, а ми мали на увазі зовсім інше». Ми станемо з Вами однією командою і нами буде рухати загальна мета - вдале завершення проекту.

Чому саме зараз я вирішила написати цю статтю, а не обмежитися загальними фразами - скільки у нас фахівців і сертифікатів (до речі сертифікати і статуси ви зможете побачити на сторінці «Регалії»). Так ось, коли я створювала компанію, у мене було бажання допомогти тій величезній кількості бухгалтерів, які закопалися в своїх паперових талмудах, хотілося допомогти і керівникам, яким кожну цифру доводилося чекати годинами. За допомогою нового (на той момент) програмного забезпечення ми допомагали не тільки в автоматизації обліку фінансового відділу, а й збільшували швидкість реакції на запит керівника. Якщо ви пам'ятаєте 2000-хтисячні, коли на простий, здавалося б, питання: «яка заборгованість на зараз у такого-то контрагента?», Відділ обліку хапався за голову і дані можна було чекати до години. Про залишки товару я взагалі не говорю, це вічна проблема, їх істинна кількість загадка іноді навіть і в наші дні :). В одному з перших рекламних постів - «Закохайся в програми обліку разом  з нами» - ми дали зрозуміти, що небажання найманих працівників впроваджувати щось нове і змінювати укорінені схеми і підходи не так страшно і що Ви навіть зможете отримати вигоду ( природно) і задоволення (несподівано!) від економії Ваших грошей і часу в подальшому. Це був час, коли було вчинено величезна кількість консультацій по роботі з з програмним забезпеченням того часу, коли я консультувала практично по 12 годин щодня. По роботі з програмою, з налаштування обліку, з метою зведення звітів та заповнення бази даних. І ще з оподаткування та ведення бухгалтерського обліку, так як вже тоді була сертифікованим аудитором України.

Те бажання допомогти і розуміння мощі інструментів, якими ми володіли найкращим чином, хотілося нести в маси. Не тому що це наш заробіток, а тому що дійсно бачили в цьому свою місію. Таке сильне слово - «місія» - але таки да, це правда. Я вважала тоді і вважаю зараз - без посилу зробити світ кращим неможливо сподіватися на «відповідь».

Однак, час іде - на дворі вже розвинені інтернет-технології, а запити бізнесу тепер уже не тільки в сфері фінансового обліку. Величезна кількість клієнтів з нами вже більше 15 років і ми намагаємося йти в ногу з часом і допомагаємо нашим партнерам освоювати нові технології: СRM системи, KPI, мобільну торгівлю на смартфонах, створення систем планування і мотивації. А також ми беремося за проектування і розробку спеціалізованих конфігурацій. А ще ми займаємося продажем і обслуговуванням програм зі створення та відправки звітності до контролюючих органів, генерацією електронних ключів для посадових осіб підприємств і багатьма іншими цікавими речами.

Ми реально бачимо, що ми здатні змінити Ваш погляд на Ваш бізнес. Навіть при повному або частковому хаосі ми зможемо допомогти Вам виділити ті зерна, які допоможуть Вам здійснювати правильні управлінські рішення. І якщо у Вас є величезна кількість звітів, які Вам зносять з усіх відділів, і Вам вже не вистачає часу їх аналізувати, то дуже не хочеться, але доведеться Вас засмутити - все це гроша ламаного не варто. Щоб зрозуміти ситуацію на підприємстві звітів досить в кількості 5 шт. Але от щоб отримати саме ці 5, Вам потрібно пройти шлях автоматизації всіх бізнес-процесів Вашого бізнесу. Ви готові зробити на цьому шляху перший крок?


З повагою, засновник компанії Пріоритет-Soft, Волошина Олена Степанівна